.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...
استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل

هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور تحقق دستور ریاست محترم جمهوری کمیته ویژه ای را مامور این کار مهم کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران از مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران خواست روند آزاد سازی سواحل دریای مازندران را به طور دقیق مورد بازرسی قرار دهد .
ابوطالب شفقت استاندار مازندران طی دستور العملی به سید کریم سجادی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران گفت : 6 ماه از سفر ریاست جمهوری و مصوبات هیئت دولت در مازندران گذشته است و ضروری است پیشرفت مصوبات به صورت فوق العاده مورد پیگیری جدی قرار گرفته و نتیجه آن به دولت و مردم گزارش شود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از این دستور العمل آورده است : هیئتی مرکب از کارشناسان خبره و مرتبط به نمایندگی از معاونت  های سیاسی ، عمرانی ، سازمان میراث فرهنگی ، اقتصاد و دارایی حداکثر تا 4 تیرماه سال جاری ضمن بازدید از شهرهای ساحلی از روند آزاد سازی ساحل دریا بازدید به عمل آورند .
در این دستورالعمل تاکید شده است : اعضا در موعد مقرر موظف به ارائه گزارش از روند اقدامات انجام شده هستند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.